Forum > General

How can I install a package?

(1/1)

lulZghost:
I want to install the package "tsmbios" into Lazarus. On the sample Code in GitHub it says
--- Code: Pascal  [+][-]window.onload = function(){var x1 = document.getElementById("main_content_section"); if (x1) { var x = document.getElementsByClassName("geshi");for (var i = 0; i < x.length; i++) { x[i].style.maxHeight='none'; x[i].style.height = Math.min(x[i].clientHeight+15,306)+'px'; x[i].style.resize = "vertical";}};} ---uSMBIOS in '..\..\Common\uSMBIOS.pas';. So, the "Common" folder is on GitHub, but where am I supposed to put it? I tried putting it in the project folder and using
--- Code: Pascal  [+][-]window.onload = function(){var x1 = document.getElementById("main_content_section"); if (x1) { var x = document.getElementsByClassName("geshi");for (var i = 0; i < x.length; i++) { x[i].style.maxHeight='none'; x[i].style.height = Math.min(x[i].clientHeight+15,306)+'px'; x[i].style.resize = "vertical";}};} ---uSMBIOS in '\Common\uSMBIOS.pas'; but thats also not working.

fred:
"\Common\uSMBIOS.pas" means start from the current drive
Try

--- Code: Pascal  [+][-]window.onload = function(){var x1 = document.getElementById("main_content_section"); if (x1) { var x = document.getElementsByClassName("geshi");for (var i = 0; i < x.length; i++) { x[i].style.maxHeight='none'; x[i].style.height = Math.min(x[i].clientHeight+15,306)+'px'; x[i].style.resize = "vertical";}};} ---uSMBIOS in 'Common\uSMBIOS.pas'or

--- Code: Pascal  [+][-]window.onload = function(){var x1 = document.getElementById("main_content_section"); if (x1) { var x = document.getElementsByClassName("geshi");for (var i = 0; i < x.length; i++) { x[i].style.maxHeight='none'; x[i].style.height = Math.min(x[i].clientHeight+15,306)+'px'; x[i].style.resize = "vertical";}};} ---uSMBIOS in '.\Common\uSMBIOS.pas'

Navigation

[0] Message Index

Go to full version